czwartek, 24 kwietnia 2014

Rozdział 1

Siedziałem na kanapie w studiu nagraniowym.Liam akurat śpiewał swoją kwestie,a zaraz miałem iść ja.Harry,Niall i Lou przeglądali jakiś babski magazyn.Szeptali coś do siebie pokazując coś palcem na kartce.
-Hej,a co wy tak sobie tam szeptacie-zaśmiałem się.
-Jest tu sexi modelka.Jest ona aniołkiem  Victoria's Secret-prawie krzyknął Harry.
-Och Harry,dla ciebie wszystkie dziewczyny są sexi-powiedziałem z uśmiechem.
-Ale ta naprawdę jest gorąca-powiedział niepewnie nasz blondynek.Skoro Niall już to mówi,musi być naprawdę gorąca!
-Dobra pokażcie to-wstałem z kanapy i podszedłem do nich.W gazecie były trzy zdjęcia...Mariny!!!


-Marina-szepnąłem ledwo słyszalnie.
-Kto-zapytała cała trójka równo.
-Marina Palvin.
-TA Marina-zapytał Liam,który skończył nagrywać,a zdążył do nas przyjść.
-Tak-odparłem z bólem w głosie.Moja mała Marina.Wyszedłem mówiąc,że idę do łazienki.Nie mogę w to uwierzyć!
*LIAM*
-Marina to była dziewczyna Zayna,z którą był jeszcze w X Factorze.Rzucił ją na rozkaz Lucasa*.
-A Zayn ją jeszcze kocha-zapytał Lou.
-Podejrzewam,że tak.Choć już nie chce o niej mówić,to ją kocha.To widać.Mam nadzieję,że los się do niego uśmiechnie i znów będą razem,a ten "związek" z Perrie się skończy-zakończyłem swoją wypowiedź.Po kilku minutach milczenia usłyszeliśmy otwierające się drzwi,za których ukazał się nam nasz Bad Boy.Jego oczy były spuchnięte.Płakał.Płakał za nią.Za Mariną,jego lubą.

Kto przeczytał niech zostawi komentarz.To naprawdę motywuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz