niedziela, 27 kwietnia 2014

Rozdział 4

*ZAYN*
-Chłopaki mam gazetę-wydarł się Harry wchodząc do salonu gdzie wszyscy oglądaliśmy film.
-Patrzcie jakie są zdjęcia Mariny!(Chodzi i tą sesję z Italy,gdzie jest prawie naga)
-Wow-każdemu z nas się wyrwała ta sama odpowiedź.Nawet Liamowi!
-Odważna ta sesja-powiedział Louis.Wszyscy się z nim zgodziliśmy kiwając głową.
-Ma piękniejsze ciało niż kiedyś-wyszeptałem do siebie cicho.Niestety usłyszała to reszta i spojrzała na mnie.
-Czy ty...
-Tak.Byłem jej pierwszym,a pierwszą-powiedziałem i poczułem,że się zarumieniłem na policzkach.Wspomnienie tej nocy wróciło do mojej głowy przez co zagryzłem wargę.Harry tylko posłał mi łobuzerski uśmiech.
*MARINA*
Byłam pod prysznicem gdy usłyszałam,że ktoś puka.Zarzuciłam na swoje ciało czystą bieliznę oraz jedwabny szlafrok.Otworzyłam drzwi i szok.Za nim byli
-Hej Marina-przywitali się wszyscy.
-Hej chłopcy-powiedziałam.Zaprosiłam ich do salonu,a sama poszłam się przebrać.Narzuciłam na siebie czarne spodenki z wyższym stanem a do tego crop top w paski,który odsłaniał kawałek mojego brzucha,
-Mamy propozycje-zawołał Niall.-Pojechałabyś z nami na biwak?-zaproponował.
-Dokąd i kiedy?
-Jutro.Na dwa dni.
-Czemu nie!Mam tydzień wolnego-powiedziałam.


Przepraszam,że taki krótki.Jutro rozdział 5 i dłuższy jeśli będą 2 komentarze!:*

1 komentarz: